Parkgolf Enschede, 13 september 2013

Een uniek evenement voor Oost Nederland en u kunt er bij zijn. In maar liefst zes stadsparken worden 18 holes uitgezet door ervaren professionals. Op vrijdag 13 september 2013 spelen u en uw gasten een exclusieve, maar vooral erg leuke golfwedstrijd. Daarvoor worden de Enschedese parken voor één keer omgetoverd tot een afwisselende Park Golf Course.

Schrijf u in en ontmoet interessante ondernemers en bestuurders uit Twente. Een mooie gelegenheid om fijn te sporten én te netwerken!

Programma
Op vrijdag 13 september om 10.00 uur bent u welkom voor een kennismaking en de nodige uitleg. U start met uw flight in één van de Enschedese parken (shotgun). Het vervoer van en naar de parken wordt voor u verzorgd. Natuurlijk wordt u verwend met een lunch en met versnaperingen op de baan. Een netwerkborrel en een diner sluiten dit bijzondere evenement af. U kunt u al inschrijven voor € 150,- p.p.
Schrijf gerust ook één of meer van uw collega’s of zakenrelaties in! Daarmee steunt u tevens het goede doel van deze activiteit: Theater Sonnevanck in Enschede.

Inschrijven
Indien u zich wenst in te schrijven voor de parkgolfwedstrijd of voor een flightsponsoring voor uw relaties gelieve het inschrijfformulier hier te downloaden of het webformulier hieronder in te vullen. Het volledig ingevulde formulier kunt u verzenden naar parkgolf@kcet.nl of faxnummer 053 432 19 51. Na ontvangst sturen wij u ommegaand een bevestiging van deelname toe en een formulier waarin u de deelnemers met handicapvermelding kunt aangeven. Tevens ontvangt u dan de factuur voor deze dag.

Bij vragen kunt u contact opnemen met Marcel Balvers van Kiwanis Club Enschede-Twente (tel. 06 23 85 22 16)