PinksterCuliance 2011 Kiwanisclub Weert

Voor de zesde keer organiseert Kiwanis Club Weert op 1e en 2e Pinksterdag 12 & 13 juni 2011 de inmiddels zeer succesvolle:

Kiwanis PinksterCuliance 2011

Eten, drinken, cultuur genieten en beleven in de Bourgondische stad Weert.

Culinair genieten in het centrum van Weert
Een culinaire happening in het centrum van de stad waar men kan zien en proeven wat de horeca van het Weerterland te bieden heeft. Alle bekende toprestaurateurs uit de regio hebben hun medewerking toegezegd en zullen op deze dagen hun speciale gerechten uit de internationale keuken aan u en uw gasten aanbieden. Bekende wijnhuizen laten u proeven van hun toppers en hun geheime 'trouvailles'.

Het belangrijkste sponsordoel is dit jaar 'het activiteiten en therapeutisch centrum' van het Toon Hermans Huis Weert.

kijk voor verdere informatie op http://www.pinksterculiance.nl