Pre-Summer Party 14 juni jl.

goede doel TechnoPromo in Cuijk

.

Kiwanis Club Land van Cuijk organiseerde voor de tweede keer deze party bij Ebben Inspyrium te Cuijk. Het was een prachtig festijn. Prachtig door het weer, prachtig door de grote opkomst en prachtig door de opbrengst. De verdere aankleding met verloting van 80 helikoptervluchten, livemuziek van trio Twips, een oesterman met 300 oesters en uitgebreide gelegenheid tot gevarieerd en heerlijk eten en drinken, maakten er een mooie, nuttige en gezellige netwerkbijeenkomst van op de daktuin.
De gelukkigen die ingeloot waren voor de helikoptervluchten kwamen zeer enthousiast terug van hun memorabele vlucht.
De Kiwanisclub organiseerde deze party om gelden bijeen te brengen voor goede doelen. Deze keer was het belangrijkste goede doel TechnoPromo in Cuijk. Gezien de vergrijzing is nieuw en jong vakmanschap erg hard nodig. Hierover is overleg gepleegd met TechnoPromo met als resultaat dat een donatie van € 10.000 ter beschikking gesteld kon worden voor aanschaf van machines voor het lopende programma Maken van producten.
Om voor techniek meer interesse te wekken en de jeugd aan te moedigen in techniek te gaan verzorgden 13 kinderen aanschouwelijke workshops waarin ze lieten zien wat zij met aangeschafte materialen inmiddels allemaal kunnen. Ze hadden er zichtbaar plezier in. Klapstuk van de demonstraties was de ter plekke gebouwde brug van bamboe waar aan het einde van de demonstaties inderdaad door volwassenen overheen gelopen kon worden. De brug hield het!
Mooi meegenomen kon worden om 22 vrijwilligers van TechnoPromo als gast van de Kiwansiclub te ontvangen. Ze assisteerden bij de workshop en genoten tot het einde van de avond van de gastvrijheid van de Kiwanisclub.

/imagecache/lg/uploads/2023/06/foto-eindbedrag.JPG