Prentbriefkaartenactie Kiwanis Club Den Haag Haaglanden

Om geld in te zamelen voor de diverse goede doelen van onze Kiwanis Club Den Haag Haaglanden hebben wij de leerlingen van de Bernardusschool en van het Tyltylcentrum De Witte Vogel, beide uit Den Haag, gevraagd kunstwerken te maken die op prentbriefkaarten kunnen worden afgebeeld.

De jury heeft uit de ruim honderd inzendingen tien kunstwerkjes geselecteerd, waarvan prachtige kleurrijke prentbriefkaarten zijn gemaakt. Rechts ziet u om welke kunstwerken het gaat.

De prentbriefkaarten, formaat A6 (14,8 x 10,5 cm), zijn in full colour gedrukt, per tien stuks verpakt. Een setje kost slechts € 2,50 (excl. verzendkosten).

Verzendkosten
1 t/m 4 setjes € 2,00 per zending
10 setjes € 2,50 per zending
20 setjes € 3,50 per verzending
30 setjes (pakketpost) € 8,75 per zending

Koop deze prachtige prentbriefkaarten en help Kiwanis helpen.

Maak voor uw bestelling gebruik van het bestelformulier. Maak het bedrag incl. portokosten over op de projectrekening van Kiwanis Club Den Haag Haaglanden 43.30.27.240, o.v.v. ‘prentbriefkaarten’. Na ontvangst van uw betaling worden de prentbriefkaarten z.s.m. verzonden.

Bestelformulier

Met dank aan Grafisch Bedrijf Crezée voor de productie van deze prentbriefkaarten.