Prinsen-en Prinsessesborrel 2011

Dinsdag 20 september is het zover; de Derde Dinsdag in september...oftewel:
De Kiwanis Club Rotterdam Prinsen- en Prinsessenborrel in het Bilderberg Parkhotel aan de Westersingel 70 in Rotterdam. Sprekers van verschillende serviceclubs vertellen over hun projecten.

Sprekers van verschillende serviceclubs vertellen over hun projecten.
Deze traditionele bijeenkomst op prinsjesdag vormt voor de leden van alle serviceclubs in en rond Rotterdam de gelegenheid om elkaar eens op informele wijze te ontmoeten. Als hoogtepunt is er de speakerscorner, waar iedereen in principe vrij is een korte presentatie te geven over het project van zijn of haar club. Als gastspreker komt voormalig minister van ontwikkelingssamenwerking, mevrouw Agnes van Ardenne.

Vanaf 16.00 uur kunnen sprekers zich melden bij de jury. Vanaf 17.00 uur is er een informatief samenzijn onder het genot van een oranjebitter. Tussen 17.45 uur en 18.45 uur is er de speakerscorner. 20.00 uur is de aanvang van het Fellowship diner waar traditioneel een Captains diner als buffet gepresenteerd wordt.