Zes chronisch zieke kinderen genieten van PSV-Dinamo Moskou

Zes chronisch zieke kinderen waren donderdagavond (11 december) te gast bij PSV voor de UEFA Europa League-wedstrijd tegen Dinamo Moskou . Het Máxima Medisch Centrum selecteerde op verzoek van Kiwanis Eindhoven zes jonge fans voor een avondje onbezorgd PSV kijken.

In het kader van mijn maatschappelijke stage mocht ik tijdens deze avond mijn steentje bijdrage om ervoor te zorgen dat deze kinderen een mooie avond zouden beleven.

Voor de wedstrijd begon kregen Daan, Jesse, Merel, Roy, Luc en Joris een PSV-shirt met hun naam achterop en een bal met al de handtekeningen van de spelers. Met hun net gekregen shirtjes aan zijn we de wedstrijd gaan kijken. In de rust kwam Phoxy naar de box om met ze op de foto te gaan. Ondanks de vele kansen werd de wedstrijd net niet gewonnen door PSV maar dit mocht de pret niet drukken. Na de wedstrijd hebben we nog lekker samen gevoetbald in de box en nagepraat over de wedstrijd.

Volgens mij hebben de kinderen enorm genoten en hebben ze net als ik een geweldige avond gehad.

Mitchell van de Vorst

Foto: Vlnr: Jesse, Merel, Joris, Luc, Daan en Roy