REMINDER Kiwanis VIde Grenier Utrecht: 14 en 15 maart

Kiwanis Club Utrecht presenteert Kiwanis Vide Grenier Utrecht, een verkoop van kunst en antiek voor het goede doel, op zondag 15 maart 2015. Inname en taxatie is op 14 maart 2015. De opbrengst gaat naar STOP Tetanus, de actie van Kiwanis en Unicef.

Als u in uw vakantie Frankrijk wel eens heeft doorkruist heeft u ze vast wel langs de weg zien staan, die bordjes met het opschrift ‘Vide Grenier’. Bordjes die een datum aankondigen waarop een dorp of stad zijn zolders leegmaakt en daar een groot verkoopfestijn van maakt. Na een vijftal succesvolle kunst- en antiekveilingen die de serviceclub Kiwanis Utrecht de afgelopen jaren in restaurant Het Oude Tolhuys heeft georganiseerd, wordt de formule veranderd. Onder de titel ‘Kiwanis Vide Grenier Utrecht’ is er op zondag 15 maart een grote verkoop van antiek en kunst voor het goede doel. De opbrengst gaat naar ‘STOP Tetanus’, een actie van Kiwanis en Unicef.

Wat kunt u doen?
Kiwanis Club Utrecht gaat in de komende tijd op zoek naar spullen die geschikt zijn om te verkopen via haar Vide Grenier. Het kan gaan om kunstwerken maar ook om antiquiteiten of verzamelobjecten. U kunt denken aan ooit aangeschafte kunstvoorwerpen waarvoor u geen plaats meer heeft, maar ook om antiek uit een erfenis, ooit naar zolder of opslag verhuisd, en sindsdien niet meer te voorschijn gehaald.

Als u kunst of antiek ter beschikking wilt stellen van Kiwanis Vide Grenier Utrecht kan dat op twee manieren. Het mooiste is natuurlijk als u uw spullen om niet voor het goede doel wilt afstaan. In dat geval vragen wij u contact op te nemen met Kiwanis Club Utrecht via mail (utrecht@kiwanis.nl ) of via telefoonnummer 06-53490607 van Joep Haffmans. U kunt hier alle gewenste informatie krijgen en er wordt met u overlegd over het afhalen van de zaken die u kwijt wilt.

Innamedag
Maar ook is het mogelijk objecten in te leveren voor de Vide Grenier en daarbij een prijs af te spreken die u in geval van verkoop ontvangt. U kunt daarvoor op zaterdag 14 maart terecht op de innamedag die voorafgaat aan de Vide Grenier. Een team van deskundigen is dan in het Oude Tolhuys aanwezig om uw spullen op verkoopwaarde te taxeren en voor verkoop in te nemen. Na verkoop van uw inbreng krijgt u een uitbetaling en steunt u bovendien het goede doel. Indien onverkocht krijgt u uw objecten terug.

Verkoopdag
En dan is er natuurlijk de verkoopdag zelf, op zondag 15 maart. U bent dan van harte welkom om het ongetwijfeld verrassende en interessante aanbod van Kiwanis Vide Grenier Utrecht te bekijken en er een keuze uit te maken. U gaat met iets moois naar huis en steunt bovendien de actie ‘STOP Tetanus’.

Hieronder de belangrijkste gegevens op een rij:

Kiwanis Vide Grenier Utrecht, verkoop van hedendaagse kunst en antiek

Innamedag: zaterdag 14 maart 11-16 uur.

Verkoopdag: zondag 15 maart 11-16 uur.

Locatie: Restaurant Het Oude Tolhuys, Weg naar Rhijnauwen 2, Utrecht.

Website: www.kiwanisutrecht.nl

Facebook: www.facebook.com/kiwanisvidegrenierutrecht

Contactgegevens:

Email: utrecht@kiwanis.nl

Telefoon: 06-53490607 (Joep Haffmans)