Serviceclub Kiwanis Oss verzorgde sinterklaasmiddag voor Stichting Kidz-Taz.

Op woensdagmiddag 23 november verzorgde serviceclub Kiwanis Oss een gezellige sinterklaasmiddag voor de kinderen van Stg. Kidz-Taz. in de Hille te Oss. Ruim 70 kinderen van gezinnen voor wie het wat moeilijk is om financieel de touwtjes aan elkaar te knopen werden door de Sint met wel negen pieten vermaakt. Er waren tal van activiteiten als kleuren, pepernoten bouwen, disco en schminken. Met een aantal vrijwilligers organiseert Stichting Kidz-Taz een aantal malen per jaar activiteiten.

De Sint kwam niet met lege handen. Een flinke bijdrage voor de cadeautjes werd met enthousiasme in ontvangst genomen door de stichting. De Sint kreeg hulp van Het Hooghuis locatie Stadion en locatie West. De theaterleerlingen en de leerlingen van zorg en welzijn zorgden er voor dat de kinderen een onvergetelijke middag kregen. Ook de Sint en de Hoofdpiet van Kiwanis waren in hun element.