Sint was namens Kiwanis ook in 's -Hertogenbosch actief

voor de 14e maal

Sint-actie KIWANIS ’s-Hertogenbosch groot succes

Voor het veertiende jaar bezocht sint met behulp van Kiwanis ’s-Hertogenbosch circa negentig kinderen die in Den Bosch minder zorgeloos opgroeien. Dit jaar wellicht nog belangrijker dan andere jaren door het groeiende aantal gezinnen die op dit moment onder de armoedegrens leeft. De bezoekjes van de sint en zijn roetveeg pieten vond veilig plaats volgens de RIVM-normen.

Voor sommige kinderen is de kans dat Sint aan de deur klopt niet groot. Bijvoorbeeld ten gevolge van geldgebrek, ziekte, psychische problemen of spanningen. De opbrengst van      € 1.500,- kwam tot stand door de 35 betalende huisbezoeken en een aantal virtuele bedrijfsbezoeken van de sint. Van deze opbrengst werden kinderen tot negen jaar die verbonden zijn aan Farent, Quiet, diverse wijkteams en Maatschappelijke Opvang ’s-Hertogenbosch verblijd met cadeau’s.

Kiwanis Club ’s-Hertogenbosch (sinds 1983) is een gemengde serviceclub met 25 leden tussen 35 en 80 jaar. Met meer dan 600.000 leden wereldwijd en 100 clubs in Nederland wordt invulling gegeven aan “Fun, Friendship and Fundraising”. Samen willen Kiwanisleden een betere wereld creëren voor kinderen door (lokale) projecten met impact.

/imagecache/lg/uploads/2020/12/logo-kiwanis-den-bosch.jpg