De Sinterklaasfabriek Maastricht laatste weekend open.

Vanaf 19 november vind je in Maastricht, vlakbij het station, een heuse Sinterklaasfabriek. De Sinterklaasfabriek Maastricht is afgelopen 2 weekenden, en is nu al een groot succes. Ruim 3800 kleine en grote bezoekers kwamen langs in de fabriek. In de drie weekends voor Sinterklaas geeft de goedheiligman je een kijkje in zijn fabriek. Je ziet hoe pepernootjes gebakken worden, waar de Pieten getraind worden om op de daken te klimmen en natuurlijk kun je zelf de Sint ook ontmoeten.

Op 3 en 4 december 2016 start elke 10 minuten een interactieve rondleiding. Er zijn nog kaartjes te koop.

Kiwanis en het goede doel

De Sinterklaasfabriek is een initiatief van de Kiwanis, een wereldwijde vrijwilligersorganisatie, verenigd in lokale serviceclubs, die zich inzetten voor de medemens en in het bijzonder voor kinderen. Ze laten de kinderen stralen in de Sinterklaasfabriek. De opbrengst van de Sinterklaasfabriek wordt weer volledig gestoken in nieuwe goede doelenprojecten die kindgerelateerd zijn.

SAM-Decorfabriek

De locatie van de Sinterklaasfabriek Maastricht is de oude fabriek van de Mosa, gelegen aan de Meerssenerweg 215.

Lijkt het jou leuk om op bezoek te gaan in de Sinterklaasfabriek? Kaartjes kun je nog bestellen via www.sinterklaas-fabriek.nl.