Smakelijke samenwerking

In het najaar van 2011 hebben de leden van de Kiwanis Club Rheden “De Veluwezoom’ in het kader van het kunstkamer project op Landgoed Avegoor een kunstkamer ingericht.

Jaarlijks biedt Kiwanis – via Stichting Gaandeweg uit Arnhem – vier gezinnen met een ernstig ziek kind een geheel verzorgd weekend in de Kiwaniskamer aan.

Restaurant “De Peerdestal’ uit Ellecom heeft vanaf het begin deze gezinnen een gratis diner aangeboden en wil dit ook de komende jaren blijven doen. Dinsdagmiddag, 11 juni, tijdens een korte bijeenkomst bekrachtigd met een samenwerkingsovereenkomst. De heren Michel van Mierlo (De Peerdestal) en president Alex Meerdink (Kiwanis) ondertekenden beiden de overeenkomst. Vice President Ap Lammers en penningmeester Sam Veen van Kiwanis waren getuige van deze gebeurtenis.

foto: Ron Oostveen