90 leerlingen solliciteren

De leden en vrienden van Kiwanis Rijn en Gouwe hebben in totaal 90 leerlingen van het Wellant College Alphen aan den Rijn, afdeling groen, ontvangen voor een sollicitatiegesprek. De leerlingen schreven een brief en werden op het kantoor van BDO in Alphen aan den Rijn ontvangen voor een gesprek over de door hen uitgekozen baan. De vrijwilligers van Kiwanis acteerden als werkgever in vele uiteenlopende sectoren. Voor de leerlingen, leden en vrienden van de club een bijzonder geslaagde avond.
In verband met privacy aspecten kunnen wij helaas geen foto's van de gesprekken plaatsen. Het project is opgezet door Kiwanis Young Professionals Alphen aan den Rijn en wordt nu door Kiwanis Rijn en Gouwe voortgezet. "Wij vinden het belangrijk om dit project voort te zetten" aldus Marc Vermeulen van de club. "Solliciteren is niet niks en als wij professionals die jongens en meiden kunnen helpen bij een start in de maatschappij geloof ik dat we heel belangrijk werk doen".