Spelen bij de Peperbus 2017 impressie

Kiwanis Club Bergen op Zoom organiseerde op zondag 27 augustus voor de vierde keer het evenement Spelen bij de Peperbus. Op deze zondag werd de Grote Markt in Bergen op Zoom omgebouwd tot een ware speeltuin voor kinderen. Er zijn diverse attracties geplaatst, zoals een Mond springkussen, base jump van 3 meter, mini reuzenrad, bungee trampoline, happende krokodil en er reed een mini trein. Alle kinderen uit de stad en omstreken konden zich gratis vermaken op deze laatste zondag van de zomervakantie. Uiteraard is er gezorgd voor professionele begeleiding en droegen ook de clubleden hun steentje bij. Aan een versnapering werd gedacht en tegen een kleine vergoeding zijn suikerspin, popcorn en limonade aangeboden. Ieder kind ging naar huis met een geschminkt gezicht verzorgd door Scoutinggroep Petrus en Paulus.

Deze gratis speelmiddag voor kinderen laat zien waar een Kiwanisclub voor staat; midden in de samenleving en gericht op het welzijn van kinderen. De middag is mogelijk gemaakt door een groot aantal sponsoren samen met Kiwanis Club Bergen op Zoom. Op de Grote Markt presenteerden zich ook de door Kiwanis Club Bergen op Zoom in 2017 ondersteunde projecten zoals Stichting Tekenen voor Kinderen.