Succesvolle Kiwanis Truckrun Oijen 2016!

Op hun tocht door Lith, Nuland, Geffen, Heesch en Berghem werden ze geëscorteerd door 57 motoren. In Heesch op het voor zoveel vrachtwagens geschikte parkeerterrein van Transportbedrijf Van de Wetering wachtte een heerlijk dampende kop soep. Als extra verrassing was er een optreden van het Smartlappenkoor dat de feeststemming nog eens vergrootte. Bij terugkomst in Oijen wachtte voor alle 400 vrijwilligers een feestje in het 'Hart van Oijen'.

Het was voor de 2de keer dat de Truckrun werd georganiseerd door Kiwanis Oss. Het evenement startte in 1998 door toedoen van Willie van de Meulenreek en Arie van Hees. Toen laatstgenoemde in 2013 overleed kwam de organisatie te liggen bij Kiwanis Oss, een stichting die zich inzet voor goede doelen met vooral aandacht voor kansarme kinderen. Het enthousiasme bij alle deelnemers was zo groot dat in 2018 de volgende Truckrun gehouden gaat worden.

Ook Magus TV uit Megen is komen filmen zie hiervoor : ziggo digitaal kanaal 46 of www.magusonline.tk