Tool om in clubverband elkaar te ontmoeten

Beste Kiwanis leden,

Als landelijk bestuur willen we graag - met name in deze Corona-periode - dat clubleden ‘contact’ met elkaar kunnen blijven houden. Daarom adviseren we voor Kiwanis clubs de eenvoudig te gebruiken JitsiMeet voor ontmoetingen via beeldscherm.
Elk clubbestuur kan een eigen 'vergaderruimte' aanmaken en via deze link de clubmeetings organiseren, steeds met dezelfde link. Het werkt erg eenvoudig en is gratis. Onbeperkte tijdsduur en tot 35 deelnemers.

Technische info:

PC's en laptops (Windows10 of MacOS) draaien JistiMeet zonder een app, rechtstreeks in de 'verplichte' browser Google Chrome.

Op Ipad/Iphone en Android tablet/phone moet eenmalig de app JistiMeet worden gedownload via de Appstore of Playstore.

Download de intructie via de onderstaande knop.

Succes en plezier gewenst bij uw meetings.

Intructies