Traumateam Volkel Kiwanis Academy

IWANIS ACADEMY NEDERLAND

Op 3 februari hebben een aantal Kiwanis en hun gezinsleden een indrukwekkend bezoek gebracht aan het Traumahelikopter centrum op de luchtmachtbasis Volkel. Trauma arts Michiel Vaneker nam ons mee, samen met Erik van Heumen, helikopterpiloot en lid van Kiwanis Cuijk in de wereld van een Traumateam bij o.a. spoedeisende hulp aan kinderen.

We mochten ook een kijkje nemen in de helikopter, die overigens tijdens onze aanwezigheid driemaal werd opgeroepen.

De deelname-fee aan dit event is volledig gegaan naar stichting Elin. Deze stichting ondersteunt gezinnen met kinderen met kanker.

Er is ruim € 1000, - gedoneerd door de deelnemers.

Er komt een tweede event, wederom met Trauma arts Michiel Vaneker en deze keer met zijn collega Marco van den Berg, helikopterpiloot en lid van Kiwanis Zevenaar de Liemers. De datum volgt nog.

Oproep1:

Ben jij Kiwanis lid en heb jij een interessante training, workshop, lezing of bedrijfsbezoek te bieden aan Kiwanis-leden?

We geven je graag een plek binnen de Kiwanis Academy.

Oproep 2:

Wij zoeken nog een extra commissie lid met een achtergrond in learning en development. Een organisatietalent, die weet hoe om te gaan met social media en met ons de Academy verder wil uitbouwen.

Contact: info@kiwanisacademynederland.nl