Tweede Drachtster Straatgolftoernooi op zondag 22 mei 2011

Drachten, maart 2011

In navolging van de succesvolle editie van 2010 zal Kiwanis Club Drachten op 22 mei het tweede Drachtster Straatgolftoernooi organiseren. Golfers trekken kris kras door Drachten en spelen een 18- holes wedstrijd op unieke locaties zoals het Van Haersmapark en de tuinen van het Drachtster Lyceum. Ook wordt er een heuse hole in cabrio gespeeld.

De organisatie van het evenement is in handen van de Drachtster afdeling van Kiwanis. De Kiwanis Club Drachten heeft hier inmiddels een goede reputatie in opgebouwd. Zo brachten ze vorig jaar ruim € 7.000,- bijeen voor een weeshuis voor kinderen die aan AIDS lijden in Gobabis, Namibië. Gobabis is een zusterstad van Drachten.

Ook dit jaar zal de opbrengst van het Straatgolftoernooi worden geschonken aan een goed doel. Dit jaar is dit Talryk, een school voor voortgezet speciaal onderwijs in Drachten. Met dit geld kan een speciaal voor rolstoelen aangepaste bus aangekocht worden.

Meer informatie over dit bijzondere evenement kunt u vinden op http://www.straatgolfdrachten.nl/.

Hier kunt u zich online inschrijven of aanmelden als sponsor.

Met vriendelijke groet,
Kiwanis Drachten