Tweede fase project Bernardusschool van start

Kiwanis Club Den Haag Haaglanden presenteerde zich in december 2011 op verschillende kerstmarkten. Ook brachten de leden honderden kerstpakketten rond om zo geld in te zamelen voor het project Bernardusschool Den Haag. Met de inkomsten uit deze acties is op 28 januari 2012 fase 2 van dit project van start gegaan.

Fase 1 begon in november 2011 van met het opknappen van het schoolplein. Fase 2 zorgt voor het plaatsten van vensterbanken en het sausen van de verschillende wanden. Ook deuren van de klaslokalen krijgen een eigentijdse kleur. De grootste uitdaging is het opknappen van de zogenaamde ‘natte’ ruimte. Muren moeten worden verplaatst en de nieuwe ruimte moet worden voorzien van sanitair, wand- en vloertegels.