Tweede rally van Kiwanisclub Tilburg een groot succes!

In 2010 nam de Kiwanisclub Tilburg het initiatief om een autorally te organiseren voor het goede doel. De club wist toen zo’n 50 equipes te mobiliseren. Een groot succes waarbij een vervolg niet kon uitblijven. Dit jaar is gekozen voor een coproductie tussen de Kiwanisclub Tilburg en haar zusterclub Kiwanis Tilburg Hooge Santleij vanuit de gebroederlijke gedachte ‘samen nog sterker’. Een nieuwe traditie lijkt geboren!

Op 28 mei jl. verschenen maar liefst 80 equipes aan de start bij het Willem II stadion, die voor deze gebeurtenis was omgedoopt tot KZOI013 stadion. KZO advocaten was naast hoofdsponsor ook zeer betrokken bij de organisatie. De bonte verzameling van cabrio’s, klassieke en exclusieve auto’s zorgde voor een prachtig schouwspel. De weergoden zorgden tijdens de rally alleen maar voor zonneschijn. Bij aankomst bij Auberge du Bonheur kon de regen ons niet deren door de uitstekende faciliteiten van de Auberge. Een gezellige en goed verzorgde barbecue met muzikale omlijsting van de bekende zanger Tim maakten dit alles tot een onvergetelijke dag.

Alles voor het goede doel
De organisatie heeft er alles aan gedaan om een fantastische route uit te zetten in Zuidoost-Nederland, waarbij hier en daar ‘grenzen’ zijn overschreden. Je kunt het bijna niet bedenken dat twee rally’s elkaar kruisen op die dag! Niet alleen is de organisatie erin geslaagd om de deelnemers een fantastische dag te bezorgen, maar is ook het uiteindelijke doel om de opbrengst van 2010 (€7.500) te verdubbelen behaald, mede dankzij vele sponsoren uit de regio. De volledige opbrengst van € 15.000 komt dit jaar ten goede aan de Johan Stekelenburg Stichting en het Jeugdsportfonds Brabant – twee goede doelen die zich net als de Kiwanis inzetten voor het welzijn van kinderen. Vertegenwoordigers van beide doelen hebben hun cheque in de avond al in ontvangst mogen nemen van de presidenten van beide clubs.

Exclusiviteit op vier wielen, ook in 2012?
De vele positieve reacties van deelnemers en sponsoren geeft de organisatie veel energie om dit event ook volgend jaar weer op de agenda te zetten. Als de Kiwanisrally 2012 een feit wordt, zal het een uitdaging zijn om nog meer equipes te laten starten en om wederom een prachtige rit samen te stellen. Deze rally kan voor de beide Kiwanisclubs dienen als springplank om elk jaar weer goede doelen in de regio te kunnen sponsoren, want daar is het uiteindelijk om te doen!

Website: www.staetvancreatie.nl/kiwanis

Bent u geïnteresseerd in onze rally van 2012 en wilt u het sfeertje van dit jaar eens proeven of wilt u wat meer weten over onze goede doelen? Kijk dan even op onze website www.staetvancreatie.nl/kiwanis voor een uitgebreide fotoreportage van deze geweldige dag.

U kunt ons bereiken door een mailtje te sturen naar kiwanisrally@hotmail.nl. We staan natuurlijk altijd open voor feedback en ideeën die de Kiwanis Rally 2012 nog aantrekkelijker maakt.

Wat ons betreft is er een traditie geboren en een basis gelegd voor serieuze fondswerven voor goede doelen in de regio. En daar doen wij het allemaal voor!