Ufo Golf 1 februari 2014

Kiwanis Club Alphen aan den Rijn wil 2014 leuk, gezellig en inspirerend beginnen. Mede dankzij de inzet van vrijwilligers organiseren wij een geheel nieuw evenement te Alphen aan den Rijn met de naam:

Ufo Golf

Wij kunnen ons voorstellen dat u nu geen idee heeft wat dit inhoud dus geven wij een korte uitleg over dit evenement. Iedereen kan meedoen en er is geen speciale vaardigheid vereist. De bedoeling is dat u met zo min mogelijk worpen een frisbee in een basket kunt werpen. Hoe simpel kan het zijn. Echter maken we het wel een stuk uitdagender maar dat kunt u zelf komen ervaren.

Wanneer: 1 februari 2014
Waar: Golbaan Zeegersloot, Kromme Aarweg 5 te Alphen aan den Rijn
Kosten: 50,00 euro (exclusief drankjes)
Kleding: Schoenen/laarzen met een vlakke zool (het gras kan nat zijn)
Inschrijven: Graag naam en aantal deelnemers mailen naar

kcalphen@gmail.com

Het programma ziet er als volgt uit:

17:30uur Ontvangst met een kopje koffie of thee. Waarna om 18:00uur een overheerlijk Hollands winterbuffet wordt geserveerd met vooraf een klein kopje erwtensoep. Als afsluiting een kopje koffie of thee met friandises. Rond 19:30uur gaan wij naar de Parkbaan van golfclub Zeegersloot. Hier gaat u kennis maken met een nieuwe vorm van golf. Verwachting is dat we rond 21:30uur weer terug zijn in het restaurant. Waar de prijsuitreiking zal plaatsvinden onder het genot van een glaasje.

Kiwanis Club Alphen aan den Rijn is een vrijwilligersorganisatie die zich inzet voor de medemens en in het bijzonder voor kinderen. Uw inschrijfgeld wordt, na aftrek van kosten dan ook besteed aan diverse projecten waaronder “Stop Tetanus”. Meer informatie kunt u vinden op www.kiwanis.nl. Heeft u interesse om lid te worden van onze club spreek ons dan gerust aan of neem contact met ons op via www.kiwanis.nl/alphenaandenrijn/.

P.S.

Mocht u wel graag aanwezig zijn maar niet mee kunnen/willen doen aan het evenement is dit uiteraard mogelijk. U betaalt dan alleen de kosten voor het ontvangst en buffet. Deze bedragen 40,00 euro.