Uitjebazen ondersteunen Kiwanis Lustrum project

Bijdrage aan Het Vergeten Kind kan oplopen tot 5 tot 10 euro per spel

Dit bericht is opgesteld door uitjesbazen.nl. We willen jullie graag deelgenoot maken van de actie die zij op touw zetten om Stichting Het Vergeten Kind te ondersteunen!

‘ KIWANIS EN UITJESBAZEN IN HET TEKEN VAN HET VERGETEN KIND'

Kiwanis bestaat 35 jaar en steunt Stichting Het Vergeten Kind met hun lustrumproject.
De gezamenlijke Kiwanis-clubs willen maar liefst €250.000 ophalen voor de heppievakanties & weekenden. Dit nu ook in samenwerking met Uitjesbazen.

Kiwanis is een serviceclub bestaande uit lokale clubs en netwerken en telt in Nederland bijna 2.000 leden verdeeld over 100 clubs. Wij zijn er bijzonder trots op dat Kiwanis in het kader van hun 35-jarig bestaan Het Vergeten Kind als goed doel heeft gekozen voor hun lustrumproject.
Uitjesbazen geeft 50% korting en daarboven op dus een bedrag per spel aan Het Vergeten Kind.

Via uitjesbazen kunnen nu 3 games worden gekocht.
Daarvan gaat van 2 gamesl bijna €10 naar Het Vergeten Kind
Bij het spel quaranteambuilding wordt €5 euro per spel gedoneerd.

Game 1: moordspel
klik hier om het moordspel te bekijken

Game 2: the firm
klik hier om the firm te bekijken

Game 3: Quaranteambuilding (bestel telefonisch, vermeld deze actie)
klik hier om Quarenteambuilding te bekijken

Als je behoefte hebt om verder te kijken:

klik hier voor meer info en om te bestellen'

Vanuit de lustrumcommissie hopen wij van harte dat jullie met familie, buren, collega’s of mede-Kiwanisleden deze spannende spellen willen spelen en ze willen verkopen.

Er gaat een groot deel naar Het Vergeten Kind, ons landelijke goede doel waar ook Uitjesbazen graag een donatie aan doet.