UITNODIGING: Besturendag 2013 - 2014

Loop je als clubbestuur vast in het uitwerken van de Kiwanis strategie voor het komende jaar? Wil je als club meer leden werven en weet je niet hoe? Is er behoefte binnen je club aan vernieuwing of verjonging? Tijdens de Besturendag krijg je hiervoor handvatten die je als Kiwanisclub kunt gebruiken.

Tipje van de sluier
In de ochtend is er een brainstorm over de Kiwanisstrategie volgens de divergatiemethode van ‘De Bono’. In de middag volgt het debat naar aanleiding van de ochtend via de convergatiemethode. Dit zijn echt uitgelezen momenten om te leren van inhoud en van elkaar.

Fundraising

Begeleiding
De Young Professionals begeleiden vanuit hun eigen ervaring. Sietske Hoving, professioneel coach en Henk Oostdam van Kiwanis Club Leiden Sleutelstad begeleiden De Bono en het debat. Het Landelijke bestuur informeert de clubleden over de toekomstplannen.

Internationaal gezelschap
Deze dag wordt bijgewoond door KI President Gunter Gasser. En hij is goed gezelschap om ervaringen mee uit te wisselen. Aandacht voor de projecten ontbreekt uiteraard ook niet. En voor alle vragen is het Landelijke bestuur aanwezig.

Friendship

Waar en wanneer
Zaterdag 26 oktober 2013
Vanaf 09.30 – 16.00 uur
Slot Zeist, Zinzendorflaan 1, Zeist

Aanmelden
Wil je leren, veranderen, van uitgesleten paden af en nieuwe wegen inslaan. Grijp dan nu je kans en meld je aan via het inschrijfformulier voor de Besturendag. Iedereen is welkom. Wij zien je graag op zaterdag 26 oktober in Zeist. Tot dan!!

DOWNLOAD PDF UITNODIGING BESTURENDAG‘13/’14