Uitnodiging Haringevent 2012 Goeree-Overflakkee

Op 7 juni a.s. organiseert Kiwanis Goeree-Overflakkee weer haar jaarlijkse Haringevent! Ook u nodigen wij daarvoor van harte uit. Op deze informele netwerkavond zal de eerste haring geproefd worden.

Kijk voor meer informatie op www.haringevent.nl.

Programma
Er wordt genetwerkt! We houden een Amerikaanse veiling van het eerste vaatje haring op Goeree-Overflakkee. Naast de haring zullen er ook diverse andere hapjes worden geserveerd zodat er voor ieder wat wils is. Het belooft in ieder geval een gezellige bijeenkomst te worden.

Het goede doel
Vorig jaar bracht het Haringevent EUR 8.000 op voor de Guusje Nederhorst Foundation! Dit jaar zal de opbrengst geschonken worden aan Stichting Hoogvliegers. Deze stichting heeft als doelstelling zieke en gehandicapte kinderen te laten vliegen en zo een onvergetelijke dag te bezorgen.

Wanneer
U bent van harte welkom donderdag 7 juni vanaf 18.30 uur. Meld u nu aan voor HET Haringevent van Goeree-Overflakkee via de website www.haringevent.nl.

Waar
Al vanaf 2009 wordt het jaarlijkse Haringevent georganiseerd in Golfrestaurant Roxenisse te Melissant. Steun het goede doel, en meld u nu aan voor HET Haringevent van Goeree-Overflakkee via de website www.haringevent.nl

Hopelijk tot ziens op 7 juni!

Met vriendelijke groet,
Kiwanis Goeree-Overflakkee