Uitnodiging: Opening Kiwanis Kunstkamer Landgoed Avegoor

Hierbij nodigen wij u uit voor de officiële opening van de door onze club gerealiseerde Kiwaniskamer in Hotel Landgoed Avegoor te Ellecom, dit in samenwerking met scholieren van het Groenhorstcollege Velp, het Tituscollege Velp. Het Rhedens Rozendaal, het Rhedens Dieren en het Rhedens De Tender die de schilderijen gemaakt hebben voor de aankleding van de kamer. Dit in het kader van het kunstkamerproject van Landgoed Avegoor. Mede dankzij de inzet van de leden van de club en sponsoren, zowel in natura als financieel, is het mogelijk geweest om dit project te realiseren.

De opening vindt plaats op 18 december 2011 om 15.00 uur. U bent vanaf 14.30 uur van harte welkom. Voorafgaand aan de opening zullen de winnaars van de schilderijenwedstrijd gehuldigd worden door de Wethouder van Onderwijs van de Gemeente Rheden, de heer Ron König. Na de opening kunt u met eigen ogen zien hoe de Kiwaniskamer geworden is en kunt u alle, door de leerlingen van de vijf Rhedense scholen, gemaakte schilderijen bewonderen.

Met de opening van de Kiwaniskamer gaat dit project een nieuwe fase in. Onze club gaat deze kamer een aantal malen per jaar ter beschikking stellen aan gezinnen met kinderen met een beperking of langdurig ziek zijn. Stichting Gaandeweg e.a. zullen ons behulpzaam zijn met het vinden van gezinnen die voor een geheel verzorgd weekend in aanmerking komen.