UITNODIGING: Oprichting Kiwanis Club Young Professionals Nederland

Namens Kiwanis Nederland nodigen wij jullie uit voor de oprichting van:

Kiwanis Club Young Professionals Nederland

Op 28 april a.s. zijn jullie om 10:00 uur van harte welkom bij onze gastheer golfbaan Het Rijk van Margraten te Cadier en Keer. De bijeenkomst duurt tot 16:00 uur en wordt dan afgesloten met een borrel.

Naast de oprichting van de Kiwanis Club Young Professionals Nederland gaan we het hebben over hoe we de zaken verder willen organiseren. In het middag programma gaan we met professionele trainers uit ons Kiwanis netwerk een paar boeiende onderwerpen bespreken! Uiteraard zijn Kiwanis Clubs in oprichting of die net opgericht zijn, Sponsorclubs of Young Professionals uit die clubs bijzonder welkom.

De kosten voor de drank en lunch bedragen ongeveer € 10,- pp deze worden ter plaatse afgerekend.

Laat even weten van je komst door een mail te sturen naar kiwanians@hotmail.com of een Directe tweet @KJCNL.

In verband met de reservering van de zaal ontvangen wij graag z.s.m. jullie aanmelding.

Tot ziens op 28 April a.s.
De Kiwanis Junior Commissie
Christel Simmelink & Inge Logtmeijer
Hans Vermeer & Henk Oostdam

ps
Op deze plaats danken we Kiwanis Club Young Professionals Bronsgroen Zuid Limburg die de lokale zaken hebben geregeld.

pps
De weg naar het Rijk van Margraten vindt je op: www.rijkvanmargraten.nl