Uitnodiging voor Jaarcongres 2014 in Weert. Voor het echte Kiwanis gevoel!

Beste Kiwanis Vrienden,

Kiwanis Weert is zeer verheugd om dit jaar het landelijke Kiwanis Congres te mogen organiseren. Het bestuur en de leden van Kiwanis Weert nodigen alle Kiwanis leden hiervoor uit.

Vrienden, wij hebben dit jaar alles uit de kast getrokken om er een waar feest van te maken zodat jullie met grote getalen afreizen naar Weert voor het echte Kiwanis gevoel. Er zijn optredens van bekende sprekers, Limburgse folklore, tonprater, dansgroepen, muziek en een geheel andere programmering van de zaterdag.

Dus laat u niet weerhouden en komt allen naar Weert op 5 & 6 september.

Download hier (PDF) het volledige programma of ga naar de congrespagina op de site voor meer informatie en registratie.