Uitnodiging voor ons Centennial Feest

Het zal u ongetwijfeld bekend zijn dat Kiwanis International op 21 januari jl. haar 100-jarig bestaan heeft gevierd. Een mooi moment en een goede start voor de volgende 100 jaar service in de wereld en ook in Nederland. En ook in het district Nederland hebben we besloten om aan dit gegeven extra aandacht te besteden en dit feestelijk neer te zetten. Wij gaan samen het 100 -jarig bestaan van Kiwanis International vieren op

Zaterdag 25 april 2015 in het Openlucht Museum te Arnhem
We starten daarbij om 17.00 uur en we gaan door tot 22.00 uur.

De commissie die dit evenement heeft voorbereid heeft zich gericht op een feest waarin Kiwanisleden uit Nederland elkaar kunnen treffen en van het samenzijn en de reünie kunnen genieten. Vanzelfsprekend zal dit evenement ook culinair goed worden ondersteund. Daarbij mogen we rekenen op een gevarieerd muzikaal aanbod dat alle aanleiding zal geven om ook de dansvloer te benutten. Voor diegene die de voorkeur geven aan een goed gesprek op een rustiger plaats zijn ook alle mogelijkheden aanwezig.

Eerder is besloten om dit feest kostendekkend te laten zijn en dus geen beroep te doen op onze reserves. Dat gaat lukken en desondanks hebben we de deelname prijs op € 50 per persoon kunnen houden. Dat is een all-in prijs met dien verstande dat we enkele consumpties per deelnemer kunnen aanbieden.

Er is ruimte voor clubs die iets bijzonders willen laten zien, dus geen presentatie, maar via een kraampje of folder, is deze mogelijkheid aanwezig. Zo zal de Stichting Kiwanispop aanwezig zijn en laten de Young Professionals een film zien. Namens het bestuur van Kiwanis International District Nederland en de werkgroep nodigen wij jullie hierbij graag uit om aanwezig te zijn op ons Centennial Feest. Voor clubs die op die dag aanwezig zijn hebben we nog een leuke en vernieuwende verrassing in petto.

Aanmelden

Aanmelding kan via onderstaande link, website Kiwanis Nederland waarbij u ook meteen uw bijdrage kunt voldoen.

Klik voor aanmelding op deze link: http://www.kiwanis.nl/100.

U treft op deze pagina ook informatie aan over de mogelijkheid om te overnachten bij Landgoed Hotel Groot Warnsborn. O.v.v. Kiwanis, ontvangt u een korting van 20% op de overnachtingskosten. Wij rekenen op u,

Groet,
Frans van der Avert, gouverneur.