Uitreiking cheque Kidz Taz Oss

Stichtings Kidz Taz Oss ontvangt 1.500,- van de Kiwanis Club Oss.

De Stichting Kids Tazz Oss ontving onlangs een cheque van 1.500,- Euro uit handen van de aankomend voorzitter van de Kiwanis Club in Oss, Alphons Bakker. Stichting Kidz-Taz ondersteunt kinderen tot en met 12 jaar die opgroeien in gezinnen met een minimum inkomen. De stichting geeft geen financiële bijdrage, maar organiseert een aantal leuke activiteiten door het jaar heen.

De stichting doet dit met vrijwilligers en met behulp van giften en donaties. De Kiwanis Club Oss organiseert elk jaar het Osstoberfest, voor de gezelligheid maar ook om geld in te zamelen voor goede doelen. Met de opbrengst van het Osstoberfest in 2019 wordt nu de Stichting Kidz-Taz ondersteund.

Foto: van links naar rechts: Edwin van Hassel (Kiwanis), Hanny van Orsouw, Annie van Bakel, Dave Walraven (allen Kidz Taz), Alphons Bakker (Kiwanis)