Unieke Paleizenwandeltocht op 6 juni

Kiwanis Hilversum-Baarn organiseert op zaterdag 6 juni 2015 een unieke wandeltocht, die u door prachtig en afwisselend boslandschap voert en- heel bijzonder- door de tuinen van paleis Soestdijk. Deze wandeltocht leidt u niet alleen door de Koninklijke tuinen, maar ook langs kasteel Drakensteyn en naar Kasteel Groeneveld waar de tocht start. De wandelaar treedt letterlijk in de voetsporen van de Koninklijke familie! Een echte Paleizenwandeltocht. U kunt kiezen tussen een tocht van 15 km, 25 en 35 km en starten is mogelijk van 08.00 tot 11.00 uur. De tocht wordt onder auspiciën van de Stichting Gooise Wandelsport Bond georganiseerd. Kiwanis Hilversum-Baarn zal de opbrengst van de wandeltocht doneren aan een goed doel, ondermeer aan het samen met Unicef georganiseerde wereldwijde project “ STOP TETANUS”. Maar ook regionaal aan Stichting Leergeld ter ondersteuning van gezinnen waarin te weinig geld beschikbaar is voor leermiddelen voor de kinderen. Meer informatie.