Vacatures Strategische Commissie

VACATURES STRATEGIE COMMISSIE KI-DN

De Strategie commissie van KI-DN bestaat op dit moment uit vier leden: Jolanda Borgers, René Nederpelt, Det Verhoeven en Peter Pietersen (vz). Per eind september komen er twee vacatures omdat Det en Peter aan het einde van dit verenigingsjaar zullen uittreden.

Daarom deze oproep: welke Kiwanis-leden zijn geïnteresseerd om als lid van de commissie voorgedragen te willen worden? Tijdens de LV in september worden de leden van de commissie herkozen en gekozen.

De taakomschrijving van de Strategie commissie luidt:

* Draagt zorg voor het tot stand komen van een Strategisch Plan met een planperiode van 5 jaar. Het huidige plan beslaat de periode van 2013 tot 2018.

* Doet jaarlijks zo nodig op basis van actuele ontwikkelingen voorstellen aan DB en AB en aan de LV ten aanzien van noodzakelijke bijstellingen van het vigerende Strategisch plan.

* Draagt zorg voor de monitoring van de uitvoering van het vigerend Strategisch plan door het DB en het AB en rapporteert hierover rechtstreeks aan de LV.

Het strategische plan loopt tot 2018; dat betekent dat in 2017 moet worden begonnen met het aanpassen/herschrijven van het vigerende plan (te downloaden via de pagina http://www.kiwanis.nl/voor-leden).

Heb je interesse, neem dan contact op met de commissie.

Namens de Strategie commissie,

Peter Pietersen