Vergeet de Vergeten Kinderen niet !!

Ofwel: Vele kleine acties maken ook een groot resultaat

Een voorbeeldactie van Kiwanis club Veendam

Als gevolg van de COVID-19-pandemie heeft het landelijk bestuur aan elke Kiwanis club in Nederland een restitutie van een deel van de landelijke afdracht gedaan. Door de Kiwanis club Veendam is het bedrag van die restitutie als extra donatie aan het landelijke lustrumproject gegeven.

Juist de groep van Vergeten Kinderen zijn erg toe aan een vakantie!

Immers hun school of werk is door de beperkende coronamaatregelen grotendeels stil komen te liggen, terwijl deze kinderen nu nog meer gebaat zijn om uit hun isolement te komen.

Als wij al weer zin in vakantie krijgen, dan hebben deze kinderen dat zeker!

/imagecache/lg/uploads/2021/06/kleurrijk-kiwanispng.jpg

Doneer!

Maak uw bedrag over vóór 1 september, we hebben nog een hele weg te gaan voordat 500 kinderen een vakantie kunnen genieten.

De Kiwanis clubs kunnen het bedrag storten op het Kiwanis Nederland Fonds:

IBAN:  NL03INGB0658462156

BIC:     INGBNL2A

Oormerk de storting door jouw Kiwanis clubnaam te vermelden ten bate van Het Vergeten Kind.

Kijk daarnaast eens op het actieplatform Kiwanis Nederland Het Vergeten Kind door hier te klikken.

Hier laat je als Kiwanis club zien dat  je actief betrokken bent bij het lustrumproject. Bovendien zijn de gedeelde projecten een inspiratie om te bekijken!

Een goed voorbeeld doet goed volgen.

Met vragen of opmerkingen kunnen jullie terecht bij de lustrumcommissie via jubelcommissie@kiwanis.nl

/imagecache/original/uploads/2020/08/logo-het-vergetenkind.png