Vrienden van Kiwanis evenement met spreker Sven Rickli in het Brandweermuseum Hellevoetsluis

22 oktober 2024

Op dit evenement fêteren wij onze sponsoren, oud-sponsoren, oud-leden en geïnteresseerden op een gezellige avond. Op deze avond brengen wij een inspirerende keynote speaker: Sven Rickli, die verhaal komt doen over "Inclusiviteit en Diversiteit in organisaties"; een thema dat op dit moment in bijna elke organisatie speelt. Wij mogen dit evenement hosten op een prachtige historische locatie: het Brandweer Museum in de vesting van Hellevoetsluis. Niet voor niets is deze locatie onze homebase voor deze avond: op het gebied van dit thema staat de wereld in brand. Deze avond zal circa 3 uur duren, waarbij een drankje en hapje worden geserveerd. Deelnemers worden persoonlijk uitgenodigd door onze leden. Ben je ook geïnteresseerd? Neem dan contact op met onze organisator via ons secretariaat (zie "Contact").