Wijnactie Kiwanis voorjaar 2020 gaat online

Vanwege de Corona-beperkingen nu geen WijnSpijsdiner en Wijnproeverij, maar verkoop via internet
De Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en ‘t Gooi organiseren twee keer per jaar een wijnactie. Een mooie samenwerking tussen drie Kiwanis clubs in de regio. Helaas kunnen we ons gebruikelijke wijnspijsdiner en de wijnproeverij momenteel niet laten doorgaan in vertrouwde vorm. Maar omdat we toch graag ons goede doel Stichting Het Vergeten Kind willen steunen, gaan we volledig online.

/imagecache/lg/uploads/2020/04/kiwanis-wijn-laren-1-1.jpg

Top wijnen dit voorjaars in de verkoop
Bestellijst en beschrijvingen van ons nieuwe assortiment vind je in de downloads onderaan deze pagina. Mocht je wijnen uit een vroeger assortiment willen nabestellen, dan kun je dat bij de bestelling vermelden. Stuur je volledig ingevulde wijnbestellijst (als je ouder bent dan 18 natuurlijk) voor 1 mei aan: Wijnactie Kiwanis Laren, p.a. Oude Grachtje 60, 3763 WK Soest. Vervolgens sturen we je een factuur voor je bestelling, welke vanaf half mei bij je wordt afgeleverd, uiteraard met inachtneming van de overheidsmaatregelen.

Lees verder voor meer informatie over bestellen etc.