Wijnproeverij Kiwanis bij Greenfields

Achtste wijnproeverij: Op zaterdag 12 november houden de Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn en Laren weer hun gezamenlijke wijnproeverij. De hersfteditie steeds in het sfeervolle Greenfield’s Restaurant in Baarn. Er kunnen ongeveer 13 verschillende wijnen worden geproefd, en ook nog andere wijnen worden besteld. Daarnaast verwachten we dat de bezoekers kennis kunnen maken met enkele exclusieve Spaanse olijfolies van Can Solivera.

Met uw aankopen steunt u een kindgericht goede doel: het motto van Kiwanis is al meer dan 100 jaar 'Serving the Children in the World'. Het 'goede doel' is deze keer de Stichting Leergeld in Hilversum waarvan u nadere informatie aantreft in onderstaande uitnodiging. De opbrengst van naar schatting zo'n € 6.000 zal geheel ten gunste komen aan de stichting.

De overhandiging van de cheque zal plaatsvinden tijdens de voorjaars-wijnproeverij in mei 2017 in de fraaie Watertoren te Bussum.

Locatie wijnproeverij:
Greenfield's Restaurant
Amsterdamsestraatweg 42, 3741 GS BAARN, schuin tegenover Kasteel Groeneveld, parkeergelegenheid achter het restaurant.

Met vineuze groet,
Kiwanis Laren & Kiwanis Hilversum-Baarn

U kunt nadere informatie (wijnbestellijst en wijnbeschrijvingen) opvragen op het mailadres jan.bastiani@planet.nl .

De wijncommissie,
KC Hilversum/Baarn: Reinier van Dehn