Geniet van de "Wiener Sängerknaben"online, samen met het ""Kiwanis Children's Fund"

KCF Europa beveelt project aan voor KCF in Districten

11 maart 2020. Op deze dag zou op verzoek van de Kiwanisclub Halderberge Die Wiener Sängerknaben een concert in de basiliek in Oudenbosch geven. Een concert, dat helaas op het laatste moment werd afgelast vanwege het Covid-19 virus. Gelukkig ging de samenwerking tussen Kiwanis en Die Wiener Sängerknaben door.
"Als we niet kunnen reizen, brengen we ons publiek naar het Paleis Augarten met behulp van het internet," zegt Gerald Wirth (voorzitter en artistiek directeur van de WSK). De concerten duren ongeveer 45 minuten per stuk. De "ticket" prijs is € 5,90.
Het eerste internet-concert was in september `with Love”, wat zeer euforisch is becommentarieerd.

23 december: wordt een "kerstspecial" voor de feestdagen.

Als Kiwanis Nederland hebben we een speciale individuele link ontvangen en vanaf de kaartverkoop gaat € 0,60 per ticket naar "Stichting Het Vergeten Kind".
Om naar de concerten te luisteren, moet je je registreren bij www.idagio.com - registratie is gratis. Als je een ticket koopt, zal het platform je er per e-mail aan herinneren voordat het concert begint. De gevraagde promotiecode hoeft niet te worden ingevoerd.
De individuele verbinding voor Kiwanis Nederland is: idag.io/VBC_Kiwanis
Met de ticketaankoop steun je "Het Vergeten Kind", maar ook Die Wiener Sängerknaben.

Zo werkt het:

1. klik op deze link om je te abonneren.

Klik op de paarse "Abonneren" knop rechtsboven in de hoek - het kost niets.
Je hebt het account nodig zodat je het concert kan streamen.

2. Maak een account aan:
Voer uw e-mailadres in.
Overweeg een wachtwoord. Sommige browsers suggereren ook een wachtwoord.
Ga akkoord met de algemene voorwaarden van idagio.
Als je wilt, kun je je ook inschrijven voor de nieuwsbrief.
Zodra u op de algemene voorwaarden hebt geklikt, wordt de knop Account maken actief.
Klik nu op 'Account maken'.
Tip: In de accountinstellingen kun je de taal kiezen; idagio is momenteel beschikbaar in het Duits, Engels, Frans en Spaans.

3. Je wordt direct doorverwezen naar onze concertpagina.
Nu u uw ticket kopen.
Klik op "Ticket kopen".
Selecteer een betalingsmethode.
Voer de juiste gegevens in: Alle verbindingen worden versleuteld.
Klik op 'Nu kopen'.
Klaar! Op de bevestiging staat de geldigheidsdatum en kunt u de voorstelling meerdere keren bekijken/ beluisteren.

Als je problemen hebt, schrijf dan naar:
contact@idagio.com
Wij wensen u veel plezier op onze online tour!
Uw Wiener Sängerknaben

/imagecache/download/uploads/2020/10/wiener-sanger-1jpeg.jpg