Zorgboerderij ’t Werckpaert ontvangt mooi bedrag van Kiwanis Naarden

Het oogstfeest in oktober was weer een groot succes

In oktober 2023 was het oogstfeest op zorgboerderij ’t Werckpaert in Blaricum. Dit jaarlijks terugkerende evenement wordt samen met serviceclub Kiwanis Naarden georganiseerd. Ook dit jaar, geholpen door het mooie weer, kwamen er vele honderden mensen op af. Er waren veel activiteiten waarvoor men met munten kon betalen en de opbrengsten daarvan waren ten gunste van de activiteiten van de zorgboerderij. Kiwanis Naarden heeft vandaag officieel de opgehaalde € 3.275,- overhandigd.

De 2 drijfveren van ’t Werckpaert zijn Nico en Margriet, die een dagbesteding geven aan hun ‘hulpboeren’ op een mooie boerderij midden in het dorp van Blaricum.

Kiwanis Naarden is een club die zich inzet om kinderen een beter leven te geven. Zij doen dit door het organiseren van evenementen, waarbij geld wordt ingezameld voor diverse goede doelen.