Informatie over Commissie Anders Besturen

Verzoek om aan te geven op welke wijze je je input wilt geven aan de commissie

Beste Kiwanians,

Zaterdag, 10 september, is tijdens  de AV het project Anders Besturen   gepresenteerd.

Ons doel is een bestuurlijke vorm kiezen die het KIND op de voorgrond zet.

Bij het doen van voorstel voor wijzigingen zullen wij onszelf continue de vraag stellen: Hoort het? of Helpt het?

Wat dit betekent is in een kort filmpje uitgelegd en te zien via deze link: https://vimeo.com/480346886

Wij willen alle clubs zoveel mogelijk betrekken bij de discussies en de te ontwikkelen voorstellen.

Om mee te denken en input te leveren in de discussie zijn er 3 mogelijkheden, te weten:

Jezelf aanmelden als lid van de commissie: dan werk je actief mee aan de voorstellen
Jezelf aanmelden als klankbord van de commissie: dan worden door de commissie uitgewerkte voorstellen aan je voorgelegd en heb je gelegenheid je mening daarover te geven.

Het verzoek in te dienen om een van de commissieleden op bezoek te laten komen in jouw club om zo ook het net op te halen van wat jullie belangrijk vinden.
Verzoek aan jullie is om aan te geven wat je graag wilt.

Wij willen een nieuwe besturing neerzetten die ook de gewenste samenwerking tussen clubs en landelijk bestuur bevordert omdat wij van mening zijn.

Voor verdere achtergrond informatie verwijs ik naar onderstaande link over presentatie.

Link presentatie commissie Alghemeen Bestuur

Ook mede namens Maaike, Rob en Sjoerd