Nieuw Kiwanis Brand boek is beschikbaar

Aan: secretarissen en pr. functionarissen,

Dieren, 11 juli 2016

Geachte Dames en Heren,

Onderstaand volgt een link naar het geactualiseerde Kiwanis Brand Guide. Zie onderstaande link naar het betreffende document. Vriendelijk verzoek om hiervan goede nota te nemen. In de praktijk komen wij helaas nog steeds "gedateerde" logo's tegen.

Kiwanis branding

De Brand Guide 2016 is gemaakt om Kiwanis clubs te helpen bij het ontwerp van communicatie materiaal (folders, banners, nieuwsbrieven, websites, e.d.). Ze laat zien hoe de visuele elementen van het Kiwanis merk (logo's, fonts en kleuren) consistent gebruikt worden om te bereiken dat het Kiwanis merk zo sterk mogelijk naar voren komt.

• Kiwanis Brand guide 2016 - het is essentieel dat we deze guide volgen zodat het merk Kiwanis in ons land een uniforme uitstraling heeft.

Vriendelijk verzoek om hiervan goede kennis te nemen en deze informatie ook door te geven aan de pr. functionaris in uw club.

Met dank voor uw medewerking.

Vriendelijke groet,

Secretaris Kiwanis International District Nederland